Καλωσήρθατε στη λογοτεχνική ιστοσελίδα του Διάττοντα Αβρού. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε έργα του ίδιου (οι ποιητικές συλλογές αναφέρονται στη δεξιά πλευρική στήλη) αλλά και άλλων δημιουργών. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί του (π.χ. για να πείτε απλά τη γνώμη σας ή για να δημοσιεύσετε κάποιο κείμενό σας), μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας στη οριζόντια μπάρα του μενού ή να στείλετε μήνυμα στο e-mail που αναγράφεται δεξιά. Καλές σας αναγνώσεις...

Σημείωση: Δυστυχώς ένα (πολύ) μικρό μέρος του συνολικού αριθμού ποιημάτων έχει ανέβει μέχρι στιγμής κι απ' αυτά τα ποιήματα λίγα έχουν την οριστική μορφή τους (τα περισσότερα δεν έχουν ακόμα υποστεί την τελική επεξεργασία)... Το Blog εδώ και πολύ καιρό είναι παροπλισμένο...

Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

Διάττων Αβρός - Τα Περιστέρια Μου










Κι αν είσαι μακριά μου,
περιστέρια θα φεύγουν
διαρκώς απ' τα χείλη μου
και θα 'ρχονται να γεύονται
τους σπόρους γλυκύτητας
που πλημμυρίζει το στήθος σου.
Μη μου τα εμποδίσεις!
Μη τους το αρνηθείς!

Δε θέλω να δω να γυρίζουν πίσω
τα περιστέρια μου

λυπημένα...


                             Μάρτης 2009

13 σχόλια:

Δανάη είπε...

Πόσο υπέροχα μηνυματίζουν την Άνοιξη τα Περιστέρια σου...,στο επίκεντρο και την ουσία της ζωής...στο στήθος της!
Ανοίγεις τον καιρό, Διάττων....και τις καρδιές μας!!!

Ζεστό Μήνα εύχομαι ...

ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ είπε...

Περιστέρια ήρθαν και κατοίκησαν
στο μέρος της καρδιάς μου
Εσύ τα έστειλες...
Σ' ευχαριστώ!...

Καλή σου Μέρα, φίλε μου!!!

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Ταξιδεμένα μου περιστέρια
ανάσες σκορπισμένες
απ' των χειλιών μου το θάμπος
στο δέρμα ακουμπούν
και το στήθος χαράζουν
νοτίζουν ένα-ένα τα σημεία
που άφησα χθες
λίγο πριν χαθείς
στον βαθύ ύπνο...

Όμορφη μέρα ξεκινά με τον Μάρτη ν' ανατέλει την Άνοιξη στις καρδιές μας. Να είσαι καλά φίλε μου.

Diatton είπε...

Μπήκε η άνοιξη. Φτεροκοπούν τα κελεύσματά της!

Tonia είπε...

Δεν είναι δυνατόν να γυρίσουν πίσω μετά από τόση αβρότητα.

Καλημέρα.

Alice Iocco είπε...

Πανέμορφο πρωινό φτερούγισμα Διάττωντα :))Καλό μήνα !
Κι όπως είπε ο αγαπημένος μου ποιητής...
''.... Καί νά τό χώμα, νά τά περιστέρια, νά η αρχαία μας γή. ...''

μαριάννα είπε...

Τέλεια ανάρτηση για πρωτομηνιά ανοιξιάτικη!
Τις πιο ειλικρινείς ευχές μου για καλό μήνα και καλά κούλουμα!

♥ Palirroia ♥ είπε...

Ποτέ να μη γυρίσουν λυπημένα τα περιστέρια σε σένα, σπόρους γλυκύτητας να έχουν να σου δώσουν και πάλι καλό μήνα !!!

Diatton είπε...

Ευχαριστώ και τους νέους φίλους που μου έφερε η άνοιξη!

Kirki είπε...

το άσχημο είναι όταν ...γυριζουν))

Vaso Mprataki είπε...

Στο κατώφλι της άνοιξης και εσύ
Diatton μας έστειλες ένα σμήνος από περιστέρια για να φέρουν ειρήνη στην καρδιά μας...
Νομίζω ότι καλύτερο για το καλωσόρισμα αυτής της Άνοιξης.
Καλό μήνα και καλή σου νύχτα!

foteinisou είπε...

Πολύ όμορφο ερωτικό μήνυμα - κάλεσμα..!!

Diatton είπε...

Ένα μεγάλο ευχαριστώ αγαπητή Φωτεινή...

 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design