Καλωσήρθατε στη λογοτεχνική ιστοσελίδα του Διάττοντα Αβρού. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε έργα του ίδιου (οι ποιητικές συλλογές αναφέρονται στη δεξιά πλευρική στήλη) αλλά και άλλων δημιουργών. Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί του (π.χ. για να πείτε απλά τη γνώμη σας ή για να δημοσιεύσετε κάποιο κείμενό σας), μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας στη οριζόντια μπάρα του μενού ή να στείλετε μήνυμα στο e-mail που αναγράφεται δεξιά. Καλές σας αναγνώσεις...

Σημείωση: Δυστυχώς ένα (πολύ) μικρό μέρος του συνολικού αριθμού ποιημάτων έχει ανέβει μέχρι στιγμής κι απ' αυτά τα ποιήματα λίγα έχουν την οριστική μορφή τους (τα περισσότερα δεν έχουν ακόμα υποστεί την τελική επεξεργασία)... Το Blog εδώ και πολύ καιρό είναι παροπλισμένο...

Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Νίκος Β. Λαδάς - Να Μου Δώσουν Πάλι Τα Πουλιά















Να μου δώσουν πάλι τα πουλιά
δεν μπορώ πια ν' ανεβαίνω τους ανήφορους της ποίησης
χωρίς φωλιές πουλιών στην καρδιά.

Να μου δώσουν πάλι το γέλιο των έφηβων.
Η νύχτα είναι πέτρινη κι εγώ θαμμένος στην πέτρα
αράχνη σε κατώγι παλιό
τυφλό γεράκι
χωρίς το φως μιας χαρούμενης ματιάς.

Να μου ξαναγυρίσουν τη φωνή μου
το στόμα μου κατάντησε
μια ρημαγμένη εκκλησιά
για να φωλιάζουν νυχτερίδες και φαντάσματα,
θέλω και πάλι τη φωνή μου.
Δεν πρόλαβα να τη χαρώ
νέος πολύ και μου την άρπαξαν
τη διαμέλισαν για να περάσουν την ώρα τους.

Γυμνός κι ακάλυπτος κραυγάζω.

3 σχόλια:

foteinisou είπε...

Τον γνωρίζω τώρα ... εδώ ... από εσένα!!

Μόνο 26 ετών ...!

"Να μου δώσουν πάλι τα πουλιά"...

Μελαγχολία...

evelina είπε...

Αν θυμάσαι τυχαία είχα διαβάσει ένα ποίημα του 3-4 μέρες πριν την ανάρτησή σου…Μέσα από την ανάρτησή σου έμαθα και το βιογραφικό του…Ένας ποιητής μοναχικός ,μελαγχολικός αλλά με υπέροχο τρόπο γραφής…Μπράβο σου που τον τιμάς και τον γνωρίζουμε και εμείς .Το ποίημα αυτό υπέροχο !!!πόση πικρία βγάζει!!!

Diatton είπε...

Αγαπητή Φωτεινή, είτε το θέλουμε είτε όχι, η μελαγχολία υπάρχει πολύ μέσα στη ζωή μας. Όσο για το συγκεκριμένο Ποιητή, απ' ότι φαίνεται, τη βίωσε κάπως παραπάνω...

Αγαπητή Εβελίνα, και βέβαια το θυμάμαι αυτό που λες. Γι' αυτό κι έκανα την ανάρτηση, για να σχηματιστεί μια καλύτερη εικόνα όσο αφορά το λογοτεχνικό του έργο, όπως έγραψα συγκεκριμένα... Όσο για την πικρία και τη μελαγχολία που βγάζει, τι να κάνουμε, αυτά είναι "δώρα" που τα δίνει η Ζωή...

 
Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design